ننیز علیا قم کوچک

کانون فرهنگی مسجد جامع ننیز علیا

ننیز علیا قم کوچک

کانون فرهنگی مسجد جامع ننیز علیا

ننیز علیا قم کوچک

ننیز علیا

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

نوحه های عاشورایی و دلنشین از حاج احمد اصفهانی

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ب.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
مادر آب

نظرات  (۲)

من نمی دونم چطوری ازتون تشکر کنم.
خیلی خیلی حیلی ممنون
بازم از حاج احمد مداحی و روضه خوانی بگذارید. بنده خودم اصفهانیم و هر سال پای روضه هاش میرم ولی می دونید مداحی های قدیمیش یه چیز دیگست. من کاست هاش را داشتم که متاسفانه کاست الان دیگه منسوخ شده. خواهشا اگه بازم دارید بگذارید.
یادم میاد همون روزی که نوحه " می رود حسین سوی قربانگاه " را می خوند، می گفت: به خدا خستم دیروز کرمان ، دیشب تهران و امروز صبح اصفهان، ولی به عشق شما می خونم. پس منظورش از کرمان همین روستای شما بوده. راستی برای خودش هم دعا کنید و سلامتیش صلوات
پاسخ:

      سلام

ممنونم از نظرات شما دوست عزیز

انشالله سر فرصت مداحیهای بیشتری روی وبلاگ میگذارم .

ضمنا اقای اصفهانی روستای ما تشریف نیاوردن گاهی اوقات مرکز استان کرمان میان و ما از ایشون استفاده میکنیم .

من خیلی دنبال کاست های قدیمی ایشون گشتم که تبدیل به سیدیشون کنم اما پیدا نکردم.

با تشکر

سلام.در خصوص مداحی های قدیمی حاج احمد اصفهانی که چندین معجزه و داستانهای مداحی هست در اصفهان موجود می باشد و اثر کار ایشان از ان مداحی ها مشخص نیشه.بسیار زیبا هستند.در صورتی که مایل بودید به ایمیل ارسال تا ادرس و تلفن کاست فروشی را اعلام نمایم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی